För detaljhandeln är effektiv och personlig kommunikation viktigt för att lyckas utveckla och upprätthålla långvariga kundrelationer. Öka kundnöjdhet och lojalitet genom att tillhandahålla en säker och effektiv kundkommunikation i konsumentens föredragna kanal.
SMS-kommunikation kan användas i varje steg av kundresan och underlättar hela kundupplevelsen. För dig som arbetar med detaljhandel kan SMS användas till kampanjer, aviseringar, påminnelser, betalningar och mycket mer. Framförallt kan SMS bidra till ökad försäljning, kundnöjdhet och lojalitet.
Genom att samla in information om dina kunder kan du skapa och skicka personliga meddelanden och erbjudanden. Med en personlig och nyanserad kommunikation kan du öka kundlojaliteten till ditt varumärke.
Belöna lojala kunder med kuponger direkt i telefonen eller locka nya kunder med rabatter. Genom att skicka erbjudanden till dina kunder i den kanal de föredrar ökar du sannolikheten till genomfört köp.
Erbjud mobilfaktura för att säkra omedelbara betalningar och minska antalet osäkra fordringar. Gör det enkelt för dina kunder och låt dem betala med några få klick direkt i telefonen. Minska antalet försenade inbetalningar och förenkla betalningsprocessen för dina kunder.
Samla information om dina kunder och anpassa deras shoppingupplevelser. Erbjud en omnichannelupplevelse och möt dina kunder i den kommunikationskanal de föredrar. Säker kommunikation med pålitliga kanaler så som WhatsApp Business API eller verifiera ditt företag med Google Verified SMS. Belöna och erbjud dina kunder kuponger för att stärka kundrelationen och kundnöjdheten. Skicka mobilfaktura för en enkel och effektiv betalningsprocess, skicka uppdateringar och påminnelser om leveransstatus eller betalningar.
Vi har integrationer till de stora CRM- och MA-systemen såsom Voyado, Emarsys, SalesForce Marketing Cloud, Oracle, Dotidigital, Adobe Campaign och Microsoft Dynamics.
För prisuppgifter får du gärna kontakta oss direkt eller använda kontaktformuläret på sidan.