Med kontinuerlig kundkommunikation i flera kanaler kan du utveckla och förbättra ditt företags kundrelationer. Kommunicera utifrån era kunders behov och förväntningar i den kanal de föredrar och stärk kundlojaliteten. Det finns fler kommunikationstillfällen än vid fakturautskick och dessa bör utnyttjas inom din verksamhet
Håll kunder uppdaterade genom effektiva SMS-utskick och nå dina kunder när som helst, vart som helst. Reducera inkommande samtal och spara värdefull arbetstid. Med SMS kan du vara personlig i din kommunikation och skapa starkare kundrelationer.
Samla in dina kunders åsikter och feedback för att förbättra din verksamhet. SMS har en svarsfrekvens på 45% vilket kan hjälpa dig följa upp dina kunders erfarenheter och upplevelser.
Kommunicera med dina kunder i varje steg av kundresan och förenkla kund-
upplevelsen. Skapa mervärde genom en moderniserad kommunikationsupplevelse och engagera dig i den kanal dina kunder redan befinner sig i.
Kunder ställer idag högre krav på sina varumärken och energibranschen är inget undantag. En transparant och nyanserad kommunikation kan bidra till både ökad försäljning och kundlojalitet. Kommunicera med dina kunder om nyheter, erbjudanden och eventuella avbrott eller störningar.
Skapa trygghet genom kontinuerlig kommunikation så att dina kunder känner sig trygga med dig som leverantör. Skicka SMS-påminnelser om försenade betalningar som fångar kunders uppmärksamhet på en gång. Eller undvik försenade betalningar med mobilfaktura och låt kunden betala direkt i telefonen. Det finns flera användningsområden för dig som vill utveckla kundkommunikationen och stärka relationen till nya och befintliga kunder.
Läs mer om hur ni kan ha användning av SMS-kommunikation och ta del av en våra kunders erfarenheter i den här artikeln.
För prisuppgifter får du gärna kontakta oss direkt eller använda kontaktformuläret på sidan.