En modernisering av finanssektorn pågår och gör det än viktigare att nå ut till era kunder på rätt sätt. Med LINK Mobility kan du nå dina kunder i de kanaler de använder, samtidigt som du ökar säkerheten med exempelvis krypterade kanaler och tvåfaktorsautentisering.
LINKs omnichannel-funktioner gör att du kan nå kunder när och vart de vill. Vi erbjuder de kanaler som dina kunder använder varje dag, vilket innebär att du får snabbare svar och de får en bättre upplevelse. Kommunikationen blev precis ännu mer personlig!
Gör tvåfaktorautentisering och engångslösenord enklare med SMS för att verifiera identiteter. Appar som WhatsApp är krypterade, vilket garanterar total integritet och till och med erbjuder verifiering av avsändaren för att förhindra bedrägerier och se till att kunderna känner att detta är en pålitlig kommunikationsmetod.
Mobilbanker används mer och mer varje dag. Erbjud dina kunder en moderniserad upplevelse genom att tillhandahålla alternativ för vilken kanal de engagerar sig i. De kan få påminnelser, aviseringar eller hjälp enkelt och snabbt. Lyckliga kunder betyder långvariga, lojala kunder.
Kunder förväntar sig mycket från sina banker idag. De vill att de ska vara tillgängliga och lyhörda, såväl som säkra. Vi gör det möjligt för dig att uppfylla kundernas förväntningar med våra olika produkter och tjänster. Skapa en engagerande dialog med kunder eller lär dig mer om kundernas önskemål och behov.
Vill du läsa mer om hur banker kan använda SMS i sin kommunikation? Kolla in den här artikeln.
Med oss kan du skapa personliga kundrelationer och ökad lojalitet. Skicka ut kampanjer, påminn om uteblivna betalningar, skicka ut säkerhetskoder och viktig information. Vår säkra meddelandeplattform och många kanaler gör att du kan nå kunder på ett pålitligt och effektivt sätt. Du kan också använda LINK Mobilitys produkter internt för att nå dina anställda för att meddela dem och engagera dem.