Erbjud säker och pålitlig kommunikation med dina kunder och patienter
Se till att du kontaktar patienterna i rätt tid på de kanaler som de använder mest. Nå en bredare publik med alternativ för alla kanaler. Ta din kundvård till nästa nivå genom personlig kommunikation.
Patientens integritet är av yttersta vikt. Därför erbjuder vi verifieringstjänster, såsom tvåfaktorautentisering och end-to-end-kryptering i kanaler som WhatsApp. Få förtroende genom säker och pålitlig kommunikation.
Påminn patienter om kommande tidsbokningar eller att testresultaten är klara. Minska kostnaderna för utebliven ankomst och spara tid och resurser genom att undvika schemaläggningsproblem. Påminnelser fungerar som en bekvämlighet för både patienter och kliniker.
Inom hälso- och sjukvården kan en effektiv mobilkommunikation minska utebliven ankomst, sänka kostnaderna och öka effektiviteten, samtidigt som ni kan skapa en personlig dialog om känsliga ämnen – allt enligt kundens preferenser. Med mobil kommunikation kan du:
SMS är en oslagbar kanal när det gäller påminnelser, information eller säkerhetskoder. Ni kan enkelt integrera vår SMS-lösning med ert befintliga system för att automatisera processen för att påminna, informera och uppmana era patienter och kunder. Samtidigt kan ni spara pengar på minskat antal uteblivna besök, inkommande samtal och bygga en värdefull relation som skapar trygghet och förståelse.
Läs mer om hur du kan nyttja SMS inom sjukvården i den här bloggartikeln!