Det börsnoterade spelföretaget är idag aktivt på 19 marknader runtom i världen, med flertalet kända varumärkena i sin portfölj och miljontals aktiva kunder.
De kommer att använda LINK Mobility för all typ av mobilkommunikation med sina kunder, främst för verifikationer, notifikationer och marknadsföring, och är redan igång med integrationen.
– Det är hedrande att de har valt LINK som leverantör för dessa tjänster. Det stärker ytterligare vår kundportfölj och vårt fotavtryck i den snabbt växande gamingbranschen, säger Ola Schröder, partneransvarig på LINK Mobility.
– Vårt erbjudande till spelbranschen känns rätt i tiden, det handlar numera inte bara om att leverera billiga meddelanden utan fokus på kvalitet, timing och mervärdestjänster kring meddelanden är mycket viktiga. LINK ska vara leverantören oberoende av vilken kanal våra kunder önskar sina meddelanden levererade i, säger Fredrik Nyman, Managing Director på LINK Mobility Sweden.
Fredrik Nyman
Managing Director, LINK Mobility Sweden
fredrik.nyman@linkmobility.com
+46 732 59 40 95