Urban Ståhl, vd på Online Sverige, berättar hur de hittar bästa kommunikationen för respektive kund, och hur de ser på framtida kommunikationslösningar. Online Sverige är ett kontaktcenter förbättrar andra företags kundkommunikation, och Urban har en lång erfarenhet inom affärsutveckling, kundservice och telemarketing.
Neslin Ayhan, IT Manager på Opus Bilprovning, berättar om deras stora resa mot en digital verksamhet och deras framtidsvisioner! Neslin har en lång erfarenhet av konsult inom IT-branschen. Opus Bilprovning utför bilbesiktningar och har idag 92 stationer från Kiruna till Malmö.
Ta del av våra kunders tankar och lärdomar, få värdeskapande insikter och ta chansen att mingla runt och knyta värdefulla kontakter efteråt. Seminariet är gratis och vi bjuder på lättare tilltugg och dryck, men platserna är begränsade så boka din plats idag!
Boka din plats – SMS:a BUBBEL till 71550
Datum: 5 november, tisdag
Tid: 16-18:30
Plats: Champagnebaren, Mosebacke torg 1-3, Stockholm