Kontakta oss

Kontakta oss

Vi hjälper dig gärna! Fyll i formuläret så återkommer vi till dig så snart som möjligt.
  • Protected by reCAPTCHA.
    Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.
Kontakta oss

LINK Mobility och COVID-19 Information

13 mars 2020
Share:

I enlighet med WHO och lokala myndigheter på de marknader vi verkar har LINK Mobility vidtagit interna åtgärder för att skydda vår arbetskraft och bidra till att minska den ökade spridningen av Coronaviruset, samt att hjälpa till att skydda de människor som är mest utsatta för viruset.

Med beaktande av dessa åtgärder säkerställer vi företagets dagliga verksamhet som vår högsta prioritet.

Vi har inrättat en intern arbetsgrupp som övervakar situationen dagligen. Vår lokala ledning har fått befogenhet att utvärdera den pågående risken och reagera enligt anvisningar och rekommendationer från lokala myndigheter. Nedan hittar du allmän information om LINK Mobilitys nuvarande interna situation med avseende på våra tjänster och verksamheter.

  1. Hur hanterar LINK Mobility situationen med COVID-19?

Vårt tillvägagångssätt är baserat på den nuvarande situationen och utformat för att säkerställa god hälsa och säkerhet för våra anställda och deras familjer, medan vi garanterar kontinuitet och förmåga att betjäna våra kunder.

  1. Hur kommer LINK Mobility informera kunder och leverantörer om situationen förändras?

Om situationen förändras kommer du att kontaktas av din lokala kontaktperson eller genom redan existerande notifikations-/informationssystem.

  1. Kommer den nuvarande situationen med COVID-19 påverka mina tjänster och aktiviteter hos LINK Mobility?

I den nuvarande situationen, nej. LINK Mobility har antagit en strategi som syftar till att skydda våra anställdas goda hälsa och säkerhet, och att säkerställa företagets kontinuitet som vår högsta prioritet. Om situationen förändras kommer du att bli kontaktad av oss.

  1. Kommer jag fortfarande ha samma åtkomst till alla supportsystem för LINK Mobilitys tjänster?

Ja, vi driver för närvarande ett normalt verksamhetsläge. För ytterligare frågor vänligen kontakta oss på support.se@linkmobility.com eller ditt lokala LINK-kontor på: https://linkmobility.se/vara-kontor/

  1. Vilka policyer har LINK Mobility om det inte längre är möjligt att utföra planerade aktiviteter på grund av COVID-19?

Kontakta lokala kontoret i Sverige på support.se@linkmobility.com för att verifiera de lokala policyerna med avseende kring detta. Fler kontor finner du här: https://linkmobility.se/vara-kontor/

Please find this information in English here: https://linkmobility.com/news/link-mobility-and-covid-19-information/

Allmänna råd:

https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019

https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019/advice-for-public

Gällande resor:

https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019/travel-advice

Kontakta oss

LINK Mobility är Europas ledande leverantör av mobilmeddelanden, digitala tjänster och intelligent dataanvändning.

Protected by reCAPTCHA.
Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Other sites