Referenser

Låt dig inspireras av våra kunders framgångar – våra kunder använder våra tjänster, lösningar och produkter på väldigt olika sätt för att stödja sina specifika behov och mål.

LINK Use Cases

Referenser

Vi erbjuder enkla, säkra och stabila kommunikationstjänster för företag. Med oss kan du engagera dina kunder direkt i mobilen.

Våra kunder använder våra tjänster, lösningar och produkter på väldigt olika sätt för att stödja sina specifika behov och mål. Med våra tjänster kan du hantera biljetter, donationer, skicka marknadsföring, kampanjer, verifieringar, varningar, påminnelser och få in betalningar. Vi levererar mobilkommunikationstjänster som skapar kundengagemang, ökar försäljning och hjälper dig upprätthålla lojalitetsprogram.

Är du kanske ute efter att öka kundengagemang och utöka din kundbas? Vi har exempelvis hjälpt Thernlunds med SMS-utskick och digitala kuponger för att ge deras kunder mervärde. Granit valde att rekrytera nya medlemmar via mobilen och fick strålande resultat tack vare ett bra erbjudande och en enkel registreringsprocess för kunden. Bli inspirerad av våra kunder och ta del av fler exempel här nedan!

SMS-utskick och mobilkuponger

Succé för vår kund - SMS-utskick och mobilkuponger gav resultat över förväntan och kampanjens resultat ökade med flera 100%.

Gå till SMS-utskick och mobilkuponger

Förenklar kundresan med SMS

Hygglo har valt att integrera våra SMS-lösningar för att kunna erbjuda en effektiv och enkel kundupplevelse.

Gå till Förenklar kundresan med SMS

Kundklubbsrekrytering i mobilen

Rekrytera kunder enkelt direkt i mobilen med vår tjänst LINK Collect! Granit valde vår tjänst för kundklubbsrekrytering för att göra det enkelt och smidigt för kunder att registrera sig.

Gå till Kundklubbsrekrytering i mobilen

SMS-tjänster som hjälper till att rädda liv

Det norska Röda korset mobiliserade akut hjälp till Nepal och som en del i välgörenhetskampanjen använde de sig av SMS för att samla in pengar för detta ändamål.

Gå till SMS-tjänster som hjälper till att rädda liv

SMS-utskick minskar hanteringstiden

Marginalen Bank informerar kunder om fakturor med SMS-utskick vilket resulterat effektivisering och minskad hanteringstid.

Gå till SMS-utskick minskar hanteringstiden

Mobilkuponger ger ökad kundlojalitet

Blomsterlandet nyttjade vår tjänst för mobilkuponger för att uppvakta sina kunder på deras födelsedagar.

Gå till Mobilkuponger ger ökad kundlojalitet

Mobilkommunikation effektiviserar

Vi hjälper Northmill att effektivisera kundkommunikationen och hantering av fakturor med mobilkommunikation. En kostnadseffektiv och enkel lösning som förbättrar användarupplevelsen!

Gå till Mobilkommunikation effektiviserar

Unika och nyskapande mobiltjänster

Aftonbladet har använt sig av LINK Mobilitys olika mobiltjänster sen flera år tillbaka. Tillsammans med Aftonbladet har vi lanserat flertalet nya digitala tjänster, alla för att förenkla och förbättra för dess läsare.

Gå till Unika och nyskapande mobiltjänster

Kundunika mobillösningar

Trygg-Hansa har anlitat oss för flertalet tjänster under åren. Läs mer om vår den unika mobillösningen vi skapat för deras Hämtservice-app.

Gå till Kundunika mobillösningar

Digital kundklubbsrekrytering

LINK hjälper Granngården att effektivisera kommunikationen genom digital kundklubbsrekrytering. Samla in data via mobilen, snabbt och enkelt!

Gå till Digital kundklubbsrekrytering

Skräddarsydd utbetalningslösning

LINK Mobility har tillsammans med Returpack tagit fram en mobil utbetalningslösning för deras pantautomater.

Gå till Skräddarsydd utbetalningslösning

SMS-utskick från CRM-system

LINK Mobility hjälper Apollo med SMS-utskick för att underlätta och effektivisera kundkommunikationen.

Gå till SMS-utskick från CRM-system

Mobilt stämpelkort och digital kundrekrytering

LINK Mobility levererar mobilt stämpelkort och digital kundrekrytering för Best Western.

Gå till Mobilt stämpelkort och digital kundrekrytering

Samla in kvalitativ kunddata

Euromaster samlar in kvalitativ kunddata genom LINK Mobilitys quiz-lösning.

Gå till Samla in kvalitativ kunddata

Engagerande SMS-lösning

LINK Mobility levererar mobilkommunikation för tidningen Hälsa.

Gå till Engagera kunder genom SMS

SMS-utskick förbättrar kundupplevelsen

INTERSPORT använder SMS för att förbättra hela köpupplevelsen för sina kunder.

Gå till SMS-utskick förbättrar kundupplevelsen

Enklare fakturahantering i mobilen

LINK Mobility hjälper Avida med mobil fakturahantering och SMS-utskick för att digitalisera och effektivisera verksamheten.

Gå till Enklare fakturahantering i mobilen

Mobiltjänst för röstning

LINK Mobility har under flera år varit NRK:s partner i röstningstjänster och hanterar miljoner av skickade meddelanden.

Gå till Mobiltiänst för röstning NY

Kontakta oss

Vill du få mer information om hur våra kommunikationslösningar och produkter kan hjälpa ditt företag, eller är du intresserad av att få ett skräddarsytt erbjudande? Kontakta oss idag - vi ser fram emot att höra från dig!

Kontakta oss - LINK Mobility