Kontakta oss

Kontakta oss

Vi hjälper dig gärna! Fyll i formuläret så återkommer vi till dig så snart som möjligt.
  • Protected by reCAPTCHA.
    Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Kontakta oss
Samla in kvalitativ kunddata med mobilquiz - LINK Mobility

Ökar kundengagemanget med hjälp av mobilquiz

Samla in kvalitativ kunddata

Euromaster är Europas ledande kedja för däck- och fordonsservice, med marknadens bredaste sortiment av däck, fälg och tillbehör. Företaget har 80 års erfarenhet inom branschen och är representerat på över 100 orter i Sverige. Tillsammans med Michelin lanserar nu Euromaster en kampanj för att samla in kvalitativ kunddata.

Samla in kvalitativ kunddata med mobilquiz - LINK Mobility

Kampanjen utgörs av en quiz, levererad av LINK Mobility, som kunder som handlat Michelin-däck under mars, april och maj kan svara på. Deras kunder tipsas om att delta i tävlingen via webben och verkstäder runt om i landet. Företaget har haft liknande tävlingar förut men inte via mobilen, och tack vare detta tillvägagångssätt samlas kvalitativ kunddata in med exempelvis kunds mailadress, verkstad, registreringsnummer etc.

– Vi använder LINK Mobilitys kreativa lösningar för att göra våra kampanjer mer lättanvända och intressanta för våra kunder. Det måste vara enkelt att engagera sig!, säger Jonathan Karlsson, Marketing & Retail Development Manager på Euromaster.

Other sites