Att få nöjda kunder har aldrig varit enklare! Spara tid och pengar för er kundsupport genom att integrera en interaktiv chatt som kan hjälpa era kunder. Skapa flera olika flöden över flera olika kanaler och ta över manuellt vid behov.
Möjligheterna är många, aktivera chatboten som stöd i flera kanaler och på er hemsida. Oavsett vart kunden befinner sig så kan ni enkelt fånga upp och erbjuda en smart omnichannel-upplevelse.
Låt chatboten ta hand om de ärenden och frågor som är enkla att besvara, utan att kunden behöver vänta, och låt de mer komplexa ärendena hanteras manuellt vid behov.
Låt era kunder kontakta er där de själva vill – och erbjud en professionell och bra hjälp automatiskt. Bygg flöden baserat på vanliga frågor, ge rätt stöd och snabbare feedback.
Chatboten kan hjälpa er på flera sätt men vi skulle främst säga att det finns två användningsområden – försäljning och kundservice. Samla in och värm leads genom att utbilda mottagaren om era tjänster och produkter, be om uppgifter och låt dem opta in för nyhetsbrev och erbjudanden. Ni kan även maximera er kundsupport genom att låta boten hantera de repetitiva och vanligt förekommande frågorna. Bygg chatflöden för olika kanaler som kan hjälpa era kunder med exempelvis fakturafrågor, hantering av abonnemang, bokningar, ärenden, osv.
Funktioner
Öka er kundlojalitet genom att automatisera och hantera olika flöden, oavsett om ni använder vår plattform eller integrerat systemet i ert befintliga CRM-system. Dessutom kan ni: