Chatbot - för en bättre kundservice

Automatiserad kommunikation över flera kanaler med vår chatbot - att få nöjda kunder har aldrig varit enklare! Spara tid och pengar genom att integrera en interaktiv chatbot som hjälper era kunder med enklare kundtjänstärenden - och låt ert team ta hand om det viktigaste. Kontakta oss idag så berättar vi mer!

Chatbot - Hero Image

OmnichannelAktivera chatboten som stöd i flera kanaler och på er hemsida. Oavsett vart kunden befinner sig så kan ni enkelt fånga upp och erbjuda en smart omnichannel-upplevelse.
Minska kostnadenLåt chatboten ta hand om de ärenden och frågor som är enkla att besvara, utan att kunden behöver vänta. Ta över och hantera de mer komplexa ärendena manuellt vid behov.
Öka kundnöjdhetLåt era kunder kontakta er där de själva vill och erbjud dem professionell och bra hjälp automatiskt. Bygg flöden baserat på vanliga frågor, ge rätt stöd och snabbare feedback.

Låt chatboten ta hand om era kunder

Chatboten kan hjälpa er på flera sätt men vi skulle främst säga att det finns två användningsområden – försäljning och kundservice. Samla in och värm leads genom att utbilda mottagaren om era tjänster och produkter, be om uppgifter och låt dem opta in för nyhetsbrev och erbjudanden. Ni kan även maximera er kundsupport genom att låta boten hantera de repetitiva och vanligt förekommande frågorna. Bygg chatflöden för olika kanaler så som hemsida, WhatsApp eller RCS och hjälp era kunder med exempelvis fakturafrågor, hantering av abonnemang, bokningar, ärenden, osv.

Interaktiv kommunikation när den är som bäst

Öka kundlojalitet genom att automatisera och hantera olika flöden, oavsett om du använder vår plattform eller integration till ert befintliga CRM-system. Effektivisera din kundtjänst med fördesignade samtalsflöden och förenkla kundresan genom att finnas tillgänglig i varje steg.

Funktioner

  • Integrera i flera kanaler (SMS, WhatsApp, RCS och webb)

  • Skapa flöden enkelt i vårt gränssnitt

  • Ta över konversationen manuellt

  • Låt kunderna kommunicera i den kanalen de vill

  • Integrera med ert befintliga system för både hantering av konversation och delning av data

LINK Mobility chatbot conversational platform image

Effektivisera kundtjänst

Fördesgina samtalsflöden med vanliga frågor och ge snabb feedback, dygnet runt, utan behov av mänsklig hjälp. Ta över manuellt vid behov.

Öka engagemang

Med realtidssvar och skräddarsydda kundresor kan du driva engagemang genom att bibehålla en interaktiv, naturlig och enkel kundkommunikation.

Förenkla kundresan

Kommunicera med kunder över hela världen, dygnet runt, erbjud shoppingassistens och kompletta försäljningsprocesser.

Generera leads

Förenkla leadsgenerering och fånga leads över flera kanaler. Ställ rätt frågor och samla värdefulla insikter för framtida försäljningsprocesser.

Öka försäljning

Använd chatbot vid övergivna kundvagnar, för merförsäljning och korsförsäljning eller nå ut till kunder med nya erbjudanden och kampanjer.

Vanliga frågor om chatbot

Vad är fördelarna med chatbot?

I vilka kanaler kan jag använda chatbot?

Hur kan jag använda en chatbot i min verksamhet?

Kontakta oss

Vill du få mer information om hur våra kommunikationslösningar och produkter kan hjälpa ditt företag, eller är du intresserad av att få ett skräddarsytt erbjudande? Kontakta oss idag - vi ser fram emot att höra från dig!

Kontakta oss - LINK Mobility