Kontakta oss

Kontakta oss

Vi hjälper dig gärna! Fyll i formuläret så återkommer vi till dig så snart som möjligt.
  • Protected by reCAPTCHA.
    Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Kontakta oss
Interaktiv chatbot för kundservice och försäljning - LINK Mobility

Chatbot

Automatisera er kommunikation med vår chatbot

Att få nöjda kunder har aldrig varit enklare! Spara tid och pengar för er kundsupport genom att integrera en interaktiv chatt som kan hjälpa era kunder. Skapa flera olika flöden över flera olika kanaler och ta över manuellt vid behov.

Interaktiv chatbot för kundservice och försäljning - LINK Mobility

Omnichannel


Möjligheterna är många, aktivera chatboten som stöd i flera kanaler och på er hemsida. Oavsett vart kunden befinner sig så kan ni enkelt fånga upp och erbjuda en smart omnichannel-upplevelse.

Minska kostnaden


Låt chatboten ta hand om de ärenden och frågor som är enkla att besvara, utan att kunden behöver vänta, och låt de mer komplexa ärendena hanteras manuellt vid behov.

Ökad kundnöjdhet


Låt era kunder kontakta er där de själva vill – och erbjud en professionell och bra hjälp automatiskt. Bygg flöden baserat på vanliga frågor, ge rätt stöd och snabbare feedback.

Förenkla din kommunikation med chatbots - LINK Mobility

Låt chatboten ta hand om era kunder

Chatboten kan hjälpa er på flera sätt men vi skulle främst säga att det finns två användningsområden – försäljning och kundservice. Samla in och värm leads genom att utbilda mottagaren om era tjänster och produkter, be om uppgifter och låt dem opta in för nyhetsbrev och erbjudanden. Ni kan även maximera er kundsupport genom att låta boten hantera de repetitiva och vanligt förekommande frågorna. Bygg chatflöden för olika kanaler som kan hjälpa era kunder med exempelvis fakturafrågor, hantering av abonnemang, bokningar, ärenden, osv.

Funktioner

  • Integrera i flera kanaler (SMS, WhatsApp, RCS och webb)
  • Skapa flöden enkelt i vårt gränssnitt
  • Ta över konversationen manuellt
  • Låt kunderna kommunicera i den kanalen de vill
  • Integrera med ert befintliga system för både hantering av konversation och delning av data

Interaktiv kommunikation när det är som bäst

Öka er kundlojalitet genom att automatisera och hantera olika flöden, oavsett om ni använder vår plattform eller integrerat systemet i ert befintliga CRM-system. Dessutom kan ni:

  • Öka försäljningen
  • Förbättra kundservice och kundretention
  • Underlätta stegen i kundresan
  • Minska kostnaden för manuell kommunikation och kundservice
Enkel chatbot för företag - LINK Mobility
Alla våra tjänster
Other sites