LINK Conversations är lösningen för dig som vill skapa en dialog med dina kunder! Låt kunden interagera med det innehåll ni skickar ut – perfekt för kampanjer, insamling av kunddata, tävlingar, registreringar, merförsäljning och bokningar.
Välj en kanal som når era kunder på bara några minuter. Låt kunden interagera med ert innehåll och budskap och skapa en värdefull kundkommunikation som ökar er försäljning. Kommunicera med dina kunder via alla relevanta mobiltelefoner och utan att begränsas av mobiloperatörernas standarder.
Många kunder och konsumenter förväntar sig allt mer av företag, och genom att investera i en kanal där ni enkelt kan chatta med era kunder så ökar chansen för att kunderna är nöjda och ökar i värde för er.
Att skapa olika personliga kunddialoger har aldrig varit enklare. Vårt API går enkelt att integrera med era befintliga system och i vårt verktyg kan ni enkelt skapa flöden med ’drag and drop’-funktioner.
LINK Conversations är som SMS men med det lilla extra! Här kan du dela media, kartor, kuponger, flervalsalternativ och mycket mer, direkt i samma konversation. Du kan branda webbgränssnittet med ditt företags logga och färger för att skapa en snygg och professionell kontaktyta och samtidigt få en kanal som skapar mervärde för både dig och dina kunder.
För att stå ut från bruset och samtidigt ge dina kunder möjlighet att själva interagera med ditt varumärke är tvåvägskommunikation den rätta lösningen för dig. Du kan enkelt skapa merförsäljning, samla in kunddata, hantera enklare ärenden för kundsupporten och bokningar. Kundfokuserade dialoger gör det möjligt för dig att vara personlig med din målgrupp, och skapa en naturlig interaktion i realtid.
Genom att samverka med dina kunder i rätt kanal och sammanhang skapar du nya affärsmöjligheter. Ge rätt erbjudande vid rätt tillfälle och du ökar konverteringen och försäljningen! Via ett enkelt API och ett gränssnitt kan du nå miljarder av användare.
Med vår tjänst kan du skapa användarvänliga chattar för olika ändamål och budskap. Lösningen går att integrera med ett befintligt system och givetvis har vi ett enkelt gränssnitt för att skapa konversationsflöden. Du kan antingen låta kunden initiera en dialog när en viss fråga eller problem uppstår, eller så kan du som företag initiera chatten när du är övertygad om att kunden vill ta del av innehållet (exempelvis vid ny kampanj, tidsbokning eller dylikt). Med LINK Conversations kan du:
Att engagera dina kunder i rätt kanal och rätt kontext som skapar nya företagsmöjligheter. Med LINK Conversations skickar ni SMS till era kunder som ökar merförsäljningen, korsförsäljningen och återkommande försäljning, och ökar konverteringsgraden.
Vill du veta mer? Kontakta oss!