Kontakta oss

Kontakta oss

Vi hjälper dig gärna! Fyll i formuläret så återkommer vi till dig så snart som möjligt.
  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.
Kontakta oss

LINK Conversations

LINK Conversations tar din kundkommunikation till nästa nivå genom berikande dialog

LINK Conversations hjälper dig att nå fler kunder och prospekt just där de befinner sig. Engagerande konversationer förenklar kunddialogen, berikar er kommunikation med kundanpassning av kanaler, innehåll och meddelanden. Nya kanaler såsom Facebook Messenger och andra OTT-kanaler läggs ständigt till.

Räckvidd


Kommunicera med dina kunder via alla relevanta mobiltelefoner (Android och IOS) och utan att begränsas av mobiloperatörernas standarder (t.ex. RCS).

Minskad komplexitet


LINK Conversations baseras på ett lättanvänt API som är enkelt att integrera. Det är framtidssäkrat genom att nya kanaler utan problem kan läggas till utan att gränssnittet behöver ändras.

Lättanvänt


Går att integrera med verktyget LINK Flow – ett system för att bygga flöden med ’drag and drop’-funktioner. På några minuter kan kompletta meddelandeflöden för konversationer skapas och skickas ut till era kunder.

Så här fungerar det

Traditionella textmeddelanden är ofta rent transaktionsbaserade. Det används vanligtvis för envägskommunikation, till exempel lösenordsverifiering, bokningspåminnelser, uppdateringar av paketleveranser, kuponger, kampanjer, etc. De flesta meddelanden bjuder inte in till dialog. Men mobilmeddelanden kan ha mycket mer effekt i en konversation.   

Kundfokuserade chattar möjliggör för dig att vara personlig med din målgrupp. Naturlig interaktion i realtid skapar sammanhang och engagemang som driver högre respons och riktade åtgärder. 

Genom att samverka med dina kunder i rätt kanal och sammanhang skapar du nya affärsmöjligheter. Ge rätt erbjudande vid rätt tillfälle och du ökar konverteringen och försäljningen! Via ett enkelt API och ett gränssnitt kan du nå miljarder av användare.

  • Bygg användarvänliga chattar med olika funktioner för att skapa naturlig dialog med era kunder. Återanvänd företagets varumärke och design.
  • Sammankopplas utan problem med många olika kommunikationsvägar. Säkerställer alltid 100 % genomslag tack vare vår lösning för reservkanal.

Funktioner

Kommunikation över flera kanaler med formaterat innehåll. Innehåller bilder, videoklipp, röstmeddelanden, länkar, QR-koder och platsbestämning.

  • Anpassad branding och design 
  • Personifierade konversationer och ‘call to actions’ 
  • Flerkanalskommunikation som inkluderar bilder, videoklipp, röstmeddelanden, länkar, QR-villkor, geo-platser etc 
  • Nya kanaler adderas ständigt, såsom Facebook och andra OTT-kanaler 
  • LINK Flow är ett grafiskt användargränssnitt där ni kan bygga konversationsträd som går att kombinera med LINK Conversations  
  • LINK Conversations är även GDPR-kompatibelt  

Passar perfekt för

Att engagera dina kunder i rätt kanal och rätt kontext som skapar nya företagsmöjligheter. LINK Conversations hjälper er att sälja mer, inklusive merförsäljning, korsförsäljning och återkommande försäljning, och ökar konverteringsgraden.

Alla våra tjänster

Kontakta oss

LINK Mobility är Europas ledande leverantör av mobilmeddelanden, digitala tjänster och intelligent dataanvändning.

Other sites