Kontakta oss

Kontakta oss

Vi hjälper dig gärna! Fyll i formuläret så återkommer vi till dig så snart som möjligt.
  • Protected by reCAPTCHA.
    Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Kontakta oss
Omnichannel: kommunicera sömlöst med dina kunder - LINK Mobility

Omnichannel

Engagera era kunder över alla kanaler

Bygg automatiska flöden och gå live i flera olika kanaler. Låt dina kunder kontakta dig i de kanaler de själva föredrar. Personalisera och automatisera kundresan med vår plattform.

Kontakta oss!
Omnichannel: kommunicera sömlöst med dina kunder - LINK Mobility

Maxa kundresan


Skapa personliga meddelanden och erbjudanden som engagerar kunderna i alla skeden under kundresan. Optimera era meddelanden baserat på kundens specifika behov och kunddata.

Sömlös kommunikation


Oavsett vart kunden hör av sig till ditt företag så kan ni erbjuda värdefull kommunikation över alla kanaler. Sömlöst, snabbt och enkelt.

Bättre kundupplevelse


Låt inte kunden vänta – sätt upp automatiska flöden som snabbt hanterar inkommande frågor, samtidigt som ni kan skicka erbjudanden, bokning och annan viktig information.

Omnichannel platform - kommunicera i alla kanaler - LINK Mobility

En genomgående och enhetlig kundkommunikation

Med vår omnichannel-plattform så kan ni skapa en kundkommunikation som skapar värde och möter kundernas behov. Med rätt verktyg och strategi så kan ni levla upp sin kommunikation på rätt sätt, både automatiskt och manuellt. Sätt upp flöden för olika ändamål (ex. kundservice eller försäljning) och ta över kunddialogerna manuellt vid behov.

En framgångsrik omnichannel-strategi fokuserar på att erbjuda en enhetlig kundupplevelse över flera kanaler – den typ av kommunikation ni erbjuder ska stämma matcha oavsett kanal, syfte eller avdelning.

Omnichannel-kommunikation = starkare kundrelationer

Genom att implementera en omnichannelstrategi kan ni enklare erbjuda och möta kunderna i de kanaler de själva föredrar. Inkludera alla olika avdelningar på ert företag som har någon sorts kundkontakt för att ge en enhetlig kundkommunikation i alla kanaler.

Med vårt system kan ni:

  • Integrera systemet i ert befintliga system
  • Använd vår plattform för att bygga kampanjer och flöden i olika kanaler
  • Engagera i flera kanaler (SMS, WhatsApp, RCS etc.)
  • Ta över dialogerna manuellt vid behov
RCS, WhatsApp, SMS, chatbot, hemsida - Omnichannel platform - LINK Mobility
Alla våra tjänster
Other sites