Bygg automatiska flöden och gå live i flera olika kanaler. Låt dina kunder kontakta dig i de kanaler de själva föredrar. Personalisera och automatisera kundresan med vår plattform.
Skapa personliga meddelanden och erbjudanden som engagerar kunderna i alla skeden under kundresan. Optimera era meddelanden baserat på kundens specifika behov och kunddata.
Oavsett vart kunden hör av sig till ditt företag så kan ni erbjuda värdefull kommunikation över alla kanaler. Sömlöst, snabbt och enkelt.
Låt inte kunden vänta – sätt upp automatiska flöden som snabbt hanterar inkommande frågor, samtidigt som ni kan skicka erbjudanden, bokning och annan viktig information.
Med vår omnichannel-plattform så kan ni skapa en kundkommunikation som skapar värde och möter kundernas behov. Med rätt verktyg och strategi så kan ni levla upp sin kommunikation på rätt sätt, både automatiskt och manuellt. Sätt upp flöden för olika ändamål (ex. kundservice eller försäljning) och ta över kunddialogerna manuellt vid behov.
En framgångsrik omnichannel-strategi fokuserar på att erbjuda en enhetlig kundupplevelse över flera kanaler – den typ av kommunikation ni erbjuder ska stämma matcha oavsett kanal, syfte eller avdelning.
Genom att implementera en omnichannelstrategi kan ni enklare erbjuda och möta kunderna i de kanaler de själva föredrar. Inkludera alla olika avdelningar på ert företag som har någon sorts kundkontakt för att ge en enhetlig kundkommunikation i alla kanaler.
Med vårt system kan ni: